ضرب الاجل استاندار برای حل مشکل سوخت تراکتور‌ها تا پایان سال
کد خبر: ۱۰۹۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱ 12 February 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ؛ استاندار گیلان امروز در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان که با محوریت تامین سوخت تراکتور‌های بدون پلاک در استان برگزار شد ، گفت : این تراکتور‌ها مصارف شخصی ندارد و فقط برای تولید در بخش کشاورزی به کار برده می‌شود بنابراین باید نسبت به تعین تکلیف سوخت این ماشن آلات اقدام شود.

دکتر اسدالله عباسی افزود: مشکلاتی که با معیشت مردم در ارتباط است ، اگر حل نشود قیمت تمام شده تولید را بالا می‌برد به همین دلیل باید در اولویت کار همه مسولان استان باشد.

استاندار گیلان گفت:اگر امکان پلاک گذاری تراکتور‌ها وجود دارد این تراکتور‌ها را پلاک گذاری کنیم تا برای گرفتن سوخت ناچار نباشند از سوخت آزاد استفاده کنند، زیرا قیمت سوخت آزاد از جیب کشاورز و شالی کار گیلانی تامین می‌شود.

محمود باقری خطیبانی دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هم در این نشست گفت: ۳ هزار و ۷۵۰ دستگاه تراکتور در استان با مشکل دریافت سوخت مواجه هستند که البته با همکاری شرکت تولید و پخش فرآورده‌های نفتی هر سال مشکل به طریقی حل می‌شد، اما تا پایان امسال و برای رفاه حال کشاورزان و شالیکاران گیلانی این مشکل قرار است به صورت کامل رفع شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار