تابناک هرمزگان// استاندار هرمزگان به عنوان استاندار نمونه در رویداد ملی مدیریت بحران انتخاب و با دریافت لوح و تندیس از جانب وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 15 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// در رویداد ملی مدیریت بحران کشور که با حضور معاون اول رئیس جمهور و  وزیر کشور برگزار شد، از مهدی دوستی به عنوان استاندار برتر در زمینه مدیریت بحران با دریافت لوح و تندیس ویژه تجلیل شد.

در متن لوح تقدیر که به امضای وزیر کشور رسیده، خطاب به مهندس دوستی آمده است:

"نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون گوهری ارزنده در این برهه به مردم فهیم و ولایت مدار ایران عطا شده و خدمتگزاری در این نظام مقدس با هدف رضایت مندی حضرت باریتعالی و خدمت به همنوعان عبادتی به غایت ثمین و ارزنده است. بدین وسیله به پاس قدردانی از فعالیت‌های مستمر و زحمات و تلاشهای ارزشمند جنابعالی و مجموعه همکاران انقلابی تان در دولت مردمی بران قوی و همچنین از اقدامات و نقش مؤثر حضرتعالی در کاهش خطر پذیری و اقدام به پیشگیری در مخاطرات طبیعی به تأسی از حدیث شریف: من لم یشکر المنعم من المخلوفین لم یشکر الله عزوجل که سبب کسب خوشحالی مردم شریف کشورمان و در نهایت خشنودی خداوند سبحان را به همراه داشته است تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است به فضل الهی همواره تلاشتان در جهت جلب رضایت حضرت دوست مستدام و سایه کرامت معصومین جمال وجودتان پایدار و گسترده باشد ان شاء الله در پرتو عنایات حق تعالی و در ظل توجهات حضرت بقیه الله (عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای در راه خدمت به میهن اسلامی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی مؤید و منصور باشد و با توکل به خداوند لایزال برای توسعه پایدار و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران همواره کوشا و گامهای مؤثرتر از گذشته بردارید."

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار