کد خبر: ۱۰۹۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵ 15 February 2023

به گزارش فارس، عبدالجواد رحمانی‌خلیلی پیش از ظهر امروز در نشستی با نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:

تلاش برای رفع مشکلات در بخش گردشگری مهم است و باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی گفت: از صنعت گردشگری به عنوان صنعتی پردرآمد بهره برداری درستی انجام‌ نشد و باید در این بخش و فراهم کردن زیرساخت‌ها تلاش بیشتری انجام شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهشهر با بیان اینکه طرح جامع گردشگری نیاز شهرستان بهشهر است و باید این طرح اجرایی شود، گفت: بهشهر به عنوان شهر تاریخی، میراثی و گردشگری نیازمند طرح جامع گردشگری و زیرساخت‌های این صنعت است.

رحمانی‌خلیلی با بیان اینکه بهشهر فاقد هتل مناسب چند ستاره برای گردشگران و توریست است، خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان بهشهر در بخش گردشگری و تاریخی بودن این شهرستان باید زیرساخت لازم برای توسعه گردشگری و اقتصادی انجام شود و بلید در این بخش و توسعه گردشگری ضمن فراهم کردن زیرساخت‌ها از توان محلی و بومی استفاده و برای رفع مشکلات گام برداریم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهشهر افزود: هزار و ۱۰۰ پروانه مجوز صنایع دستی انفرادی در بهشهر صادر شده که در امرار معاش و ایجاد اشتغال اثرگذار هستند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار