اردشیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مارگون از بازگشایی محور جاده دهدشت به مارگون خبر داد و گفت: این محور با توجه به اینکه شریان اصلی و عبور و مرور ماشینهای سبک و سنگین میباشد بازگشایی شده است.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ 15 February 2023

راه‌های اصلی و پرتردد مارگون بازگشایی شد

رئس اداراه راه وحمل ونقل جاده ای مارگون در گفتگو با تابناک از بازگشایی محورهای اصلی شهرستان مارگون خبر داد. 

 صمد اردشیری گفت: تمامی عوامل راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان و روستاهای اطراف مشغول به فعالیت هستند.

اردشیری افزود؛ با توجه به گستردگی و پراکندگی روستاها همکاران بنده به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت و برف روبی و بازگشایی راه ها هستند و این شهرستان دارای ۸۰۰ کیلومتر جاده اعم از خاکی و آسفالته می باشد که همگی برفگیر و صعب‌العبورند و سعی ما بر این است تا محورهای اصلی و منتهی به شهرستان بازگشایی و به مراتب در اولین فرصت و کوتاهترین زمان اقدام به بازگشایی سایر مسیرها مخصوصاً در روستاها خواهیم نمود.

 وی اضافه کرد : تاکنون با همکاری اداره راه با توجه به اینکه بیشترین برف نسبت به مدت مشابه سال قبل را داشته‌ایم نگذاشتیم مسیری در این شهرستان مسدود گردد و محورهای مواصلاتی اصلی برای فرصتی کوتاه نیز مسدود نگردید و هم اکنون محورهای مارگون به دلیرچ ها، مارگون به شیخ صدوق، مارگون به جوکار و مارگون به دلیگردو بازگشایی شده که به محض اتمام بارش اقدام به بازگشایی سایر مسیرهاخواهیم نمود.

 رئیس اداره راهداری شهرستان مارگون عنوان کرد : از همه مسافرانی که قصد سفر به سمت مارگون و بخش زیلایی و روستاهای بخش مرکزی را دارند می خواهیم تجهیزات زمستانی مانند زنجیرچرخ، وسایل گرمایشی و غیره را به همراه داشته باشند. 

راه‌های اصلی و پرتردد مارگون بازگشایی شد

راه‌های اصلی و پرتردد مارگون بازگشایی شد

راه‌های اصلی و پرتردد مارگون بازگشایی شدراه‌های اصلی و پرتردد مارگون بازگشایی شد

راه‌های اصلی و پرتردد مارگون بازگشایی شد

راه‌های اصلی و پرتردد مارگون بازگشایی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار