رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور؛
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: امسال در استان ایلام ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از طریق تسهیلات و حمایت های این نهاد صاحب شغل شده اند.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 22 February 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید مرتضی بختیاری  در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: ۲۹ هزار و ۱۹۷ خانوار در استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۱۲۸ یتیم در این استان از حمایت های ۲۰ هزار و ۳۸۶ حامی برخوردارند و در کنار آنها ۲ هزار و ۱۸۶ نفر نیز جزو طرح محسنین هستند.

رییس کمیته امداد کشور با اشاره اجرای طرح اکرام در استان ایلام، ابراز کرد: مشارکت مردم استان در اجرای این طرح در سال گذشته ۲۸ میلیارد تومان بوده است و در ۱۱ ماهه امسال نیز در اجرای این طرح ۲۷ میلیارد تومان بوده است که انتظار می رود این میزان به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی ابراز کرد: سهم اشتغال استان در سال گذشته ۵ هزار و ۴۹۵ نفر بوده است که عملکرد استان در این حوزه ۶ هزار و ۷۴۵ نفر بوده و تسهیلات در نظر گرفته ۲۴۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است که این میزان جذب شده است.

بختیاری تاکید کرد: سهم اشتغال استان امسال پنج هزار و ۴۹۵ بوده است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ نفر توسط کمیته امداد شاغل شده اند.

وی اضافه کرد: اعتبار تخصیص یافته برای اشتغال زایی در ایلام امسال ۲۴۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که تاکنون ۴۲۰ میلیارد تومان جذب شده و استان ایلام در بحث اشتغال و جذب اعتبارات بانک ها در رتبه های برتر کشور قرار دارد.

رییس کمیته امداد کشور به میزان مشارکت های مردمی در کمک به محرومان جامعه در این استان اشاره کرد و گفت: میزان کمک های جمع آوری شده نقدی و کالایی از محل کمک های مردم در استان سال گذشته ۱۰۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است که نشان دهنده حس کمک به همنوع در ایلامیان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار