معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آماده شدن مدارس کرمانشاه در تمامی شهرستان‌های استان برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 01 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا فردین یاوری با اشاره به برنامه‌ریزی برای اسکان میهمانان نوروزی در مدارس و خوابگاه‌های آموزش و پرورش در استان کرمانشاه، افزود: در مجموع ۸۶۳ اتاق در ۱۰۷ مرکز از جمله مدارس و دو خانه‌ معلم شهر کرمانشاه آماده اسکان میهمانان نوروزی می‌شوند که از این تعداد ۶۰۰ اتاق در شهر کرمانشاه و ۲۶۳ اتاق در شهرستان‌ها واقع است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اتاق‌های پیش‌بینی شده برای اسکان مسافران در سه رده شامل ۶۹ اتاق رده ویژه که دارای تخت، یخچال، تلویزیون و آشپزخانه  بوده، ۴۸۸ اتاق رده "الف" که دارای همه امکانات رده ویژه به غیر از تخت بوده و ۲۴۹ اتاق رده "ب" که شامل یخچال و تلویزیون مشترک تقسیم بندی شده است، می‌باشند.

یاوری با بیان اینکه دو خانه معلم شهر کرمانشاه نیز با ۵۷ اتاق آماده اسکان میهمانان نوروزی شده، گفت: در تلاشیم تا خانه معلم شماره سه شهر کرمانشاه را هم که ۳۲ اتاق دارد و در محدوده طاق بستان واقع شده، برای استفاده میهمانان نوروزی تجهیز کنیم.

وی با بیان اینکه اقامتگاه‌های آموزش و پرورش ظرفیت اسکان ۴۳۰۰ نفر در روز را در ایام نوروز دارند، گفت: در صورت استقبال بیشتر مردم امکان افزایش ظرفیت به صورت محدود وجود دارد.

 یاوری با بیان اینکه اماکن اقامتی آموزش و پرورش شامل خانه‌های معلم و کلاس‌های درس با اولویت فرهنگیان در اختیار دیگر اقشار نیز قرار می‌گیرند، گفت: زمان آغاز استفاده از این اماکن رفاهی بعد از تعطیلی مدارس و به صورت کشوری اعلام خواهد شد.

یاوری ادامه داد: متقاضیان اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش از ۲۰ اسفند می‌توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی https://eskan.medu.ir/Site/eskanmeduir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار