جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تلاش همکاران آتش‌نشانی در ایام نوروز باعث شد هیچ مورد گاز گرفتگی جدی به‌رغم برودت هوا نداشته باشیم و در مجموع اتفاقی ناگوار برای مسافران رخ نداد.
کد خبر: ۱۰۹۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ 02 April 2023

مهدی بقایی با اعلام اینکه چهارمین جلسه ستاد دائمی سفر شهر اصفهان به صورت مشترک با حضور همه ارگان‌های مختلف شهر برگزار شد، اظهار کرد: برای ارائه خدمات با کیفیت در ایام نوروز به مسافران، جلسات ساماندهی و برنامه‌ریزی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از شش ماه قبل در قالب کمیته‌های مختلف آغاز شد که خدمات شهری، رنگ کاری معابر و جداول، گل‌کاری، کمیته اسکان و آماده‌سازی زیرساخت‌های باغ فدک از آن جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

 

او افزود: تا صبح روز یازدهم فروردین ماه حدود یک میلیون نفر مسافر در اماکن و مراکز اقامتی تعیین شده در شهر اصفهان به صورت شب خواب ساکن شده‌اند، گرچه تعداد مسافران وارد شده به اصفهان بالغ بر یک میلیون و ۸۵۰ نفر بوده است.

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تلاش همکاران آتش‌نشانی در ایام نوروز باعث شد هیچ مورد گاز گرفتگی جدی به‌رغم برودت هوا نداشته باشیم و در مجموع اتفاقی ناگوار برای مسافران رخ نداد.

او ادامه داد: آمار استفاده از برنامه‌های فرهنگی و اسکان مسافران در شهر اصفهان رو به رشد بود و اصفهان دومین شهر مسافرپذیر در ایام‌ نوروز بود که این مهم با همکاری همه ارگان‌ها با یکدیگر محقق شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار