آیت الله محسن مجتهد شبستری درهمایش تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز
به گزارش تابناک تبریز؛ آیت الله محسن مجتهد شبستری درهمایش تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز، ابراز داشتند: وجود چنین نونهالان و دانش آموزان قرآنی بسیار مغتن بوده و به آموزش و پرورش و خانواده های این عزیزان تبریک می گویم.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 11 October 2015

ایشان با بیان اینکه فهم و قرائت قرآن کریم، مقدمه عمل به فرامین قرآنی است، گفتند: حفظ و قرائت و درک مفاهیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه بسیار مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که هر دو دارای مطالب بسیار مفید می باشند که نباید از آن غفلت کرد.

نماینده امام خامنه ای در آذربایجان شرقی، افزودند: یک عده افراد هستند که توجهی به مفاهیم و معنای اشعار و مصیبت خوانی ندارند و صرفا به دنبال گریاندن مردم هستند، در صورتی که باید بر پایه اشعار و مقتل های صحیح به روضه خوانی و ذکر مصیبت پرداخت.

ایشان، افزودند: تمام ساعات هیئات و مراسمات حسینی نباید در روضه خوانی و ذکر مصیبت خلاصه شود، بلکه باید فرهنگ عاشورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بر پایه این گزارش، در پایان این همایش از ۱۹نفر از دانش آموزان استان آذربایجان شرقی که در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز حائز مقام و رتبه شده بودند، توسط حضرت آیت الله مجتهد شبستری تجلیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار