نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی «کارآمدی» را خط قرمز دولت سیزدهم دانست و گفت: اگر دولت می‌خواهد مردم از عملکردش دفاع و حمایت کنند باید کسانی که عملکرد متوسطی داشته و انگیزه کافی ندارد را عزل کند.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 05 April 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: جعفر قادری با تاکید بر لزوم قاطعیت رئیس جمهور در برخورد با وزرا و مدیران دولتی به منظور پیشبرد امور کشور گفت: واکنش رییس جمهوری نسبت به استعفای وزیر آموزش و پرورش و پذیرش آن جای تقدیر و تشکر دارد؛ در دولت گذشته بعد از بروز اتفاقاتی همچون حادثه قطار، مسئولان مربوطه نه تنها استعفا ندادند که با صحبت‌هایشان نمک بر زخم مردم پاشیدند.

وی ادامه داد: اینکه در این دولت مسئول درگیر در موضوعی مورد مواخذه قرار گرفته و وادار به استعفا می‌شود، یک گام مثبت است؛ اساسا باید در تمامی دولت‌ها نیروهایی که ظرفیت و توانمندی لازم ندارند، کنار گذاشته شوند. وقتی وزیری در مجلس در معرض سوال و تذکر متعدد نمایندگان قرار می‌گیرد و انتقادات بسیاری به عملکردش وجود دارد، منطقی این است که دولت خودش نسبت به ترمیم کابینه اقدام کند و افراد شایسته را جایگزین کند تا کلیت دولت آسیب نبیند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جمع بندی «کارآمدی» را خط قرمز دولت سیزدهم دانست و گفت: انتظار می‌رود دولت در سال جدید به موضوع «کارآمدی» توجه بیشتری کند؛ اگر دولت می‌خواهد مردم از عملکردش دفاع و حمایت کنند، باید کسانی که عملکرد متوسطی داشته و انگیزه کافی ندارد را عزل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار