رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: ۶۹۷ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر در سال ۱۴۰۱ از خدمات آموزش خانواده بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 05 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، موسی جباری اظهار داشت: ۶۹۷ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر در سال ۱۴۰۱ از خدمات آموزش خانواده بهره مند شدند.

وی افزود: برنامه های آموزشی در راستای عملیاتی نمودن اهداف اساسنامه و سیاست های فرهنگی اجرا می شود و این برنامه ها به منظور تقویت رشد باورهای دینی و اعتقادی ، توانمند سازی فکری ،فرهنگی و مذهبی مددجویان برگزار می شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر بیان داشت : آموزش رفتارهای معنوی ومهارت های زندگی به خانواده ها با استفاده از هشت روش آموزشی در راستای اصلاح سبک زندگی وتحکیم بنیان خانواده و ارائه خدمات مشاوره تحصیلی ،شغلی و خانوادگی به صورت فردی و گروهی از مهم ترین موضوعات دوره های آموزش خانواده است .

جباری از برگزاری ۷۰ جلسه طرح فلاح در ۱۲ ماهه سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: این طرح در قالب های سنتی و طرح ۳۱۳ با حضور مبلغان در منازل مددجویان برگزار شد که این مباحث شامل مسائل شرعی ، اعتقادی ، مسائل روز ، پاسخ به شبهات می باشد .

وی با اشاره به اعزام ۲۳۵ نفر از مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی، تربیتی ، در سال گذشته گفت : اعزام مددجویان در قالب اردوهای دانش آموزی ، دانشجویی ، طلاب ، مادران سرپرست خانوار ، دختران باز مانده از تحصیل و در شرف ازدواج ، سالمندان و همسران جوان بوده است.

خاطر نشان می شود: در شهرستان بهشهر ۳۶۵۰ خانوار تحت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی 

 

 

بهره مندی بیش از ۶۰۰ مددجوی بهشهری از خدمات آموزش خانواده  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار