معاون محیط طبیعی محیط زیست استان کرمانشاه به آخرین وضعیت سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه اشاره کرد .
کد خبر: ۱۱۰۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ 11 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اقبالی کلهر معاون محیط طبیعی محیط زیست استان کرمانشاه گفت : بعد از بررسی‌های صورت گرفته در سال گذشته برای دو محل دپو و بازیافت نخاله‌های ساختمانی در شهر کرمانشاه مجوز صادر شد که یک محل پشت شرکت بازیافت (از قبل مجوز داشت و مجوز آن تمدید شد) و محل دیگر در محدوده جاده سراب نیلوفر است.

وی با بیان اینکه قرار است به زودی با همکاری شهرداری تجهیزات بازیافت نخاله در این دو سایت مستقر شود و شاهد آغاز فعالیت دو سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه باشیم، عنوان کرد: این امر کمک بسزایی به مدیریت نخاله‌های ساختمانی که اکنون در نقاط مختلف حاشیه شهر دپو شده، خواهد کرد.

معاون محیط طبیعی محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه با استقرار تجهیزات در این دو سایت روزانه میزان قابل توجهی نخاله ساختمانی بازیافت خواهد شد، گفت: با فعالیت مستمر این سایت بخش زیادی از نخاله‌های اطراف شهر جمع می‌شود.

اقبالی اظهار کرد: بنا به گفته مدیران شهرداری هم اکنون نیز بخش زیادی از نخاله‌ها جمع آوری شده و به محل سایت بازیافت نخاله منتقل می‌شود.

وی از مزایای راه‌اندازی سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه نیز یاد کرد که علاوه بر رفع مشکلات زیست محیطی، به بازگشت نخاله‌ها به چرخه تولید مصالح ساختمانی کمک بسزایی خواهد کرد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه در نزدیکی بیمارستان امام رضا (ع) نیز شاهد دپو مقدار قابل توجهی نخاله‌های ساختمانی هستیم، خاطرنشان کرد: قرار شد با همکاری دستگاه‌های مختلف و بررسی تیم کارشناسی، مکان سومی هم در نزدیکی این محل برای راه‌اندازی سایت سوم بازیافت نخاله جانمایی شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار