رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان کرمانشاه:
رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان کرمانشاه از احتمال افزایش قیمت صیفی جات در پی بارندگی های اخیر خبر داد و گفت: شرایط ٱب و هوایی بر کاهش یا افزایش قیمت میوه و سبزیجات اثر گذار است.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ 17 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
عزت الله گوهرباری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص نوسانات قیمت میوه و سبزیجات اظهار کرد: بارندگی، سرما زدگی و در مجموع شرایط آب و هوایی بر کاهش یا افزایش قیمت میوه و سبزی تاثیر گذار است. 
 
وی با توجه به بارندگی های اخیر از احتمال افزایش 
قیمت سیب زمینی و پیاز خبر داد و گفت: چیدن این محصولات از زمین در شرایط بارندگی دشوار است در نتیجه با افزایش قیمت همراه می شود. 
 
رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان کرمانشاه ادامه داد: بر اساس آخرین نرخ، هر کیلو سیب زمینی کهنه و نو ١٢ هزار تومان، هر کیلو پیاز ١۵ هزار تومان و گوجه فرنگی به دلیل افزایش بارش ١٨ الی ٢٠ هزار تومان به فروش می رسد. 
 
رئیس اتحادیه میوه و سبزی فروشان درباره نرخ میوه های نوبرانه فصل بهار گفت: هر کیلو چغاله بادام ٧٠ الی ٨٠ هزار تومان به فروش می رسد و توت فرنگی موجود در بازار گلخانه ای است. 
 
وی درخصوص تفاوت قیمت فروش میوه و سبزی در بازار روز و محلات مختلف، تاکید کرد: این موارد باید توسط دستگاه های ذیربط مورد نظارت و بازرسی قرار گیرد تا شاهد افزایش قیمت های ناگهانی نباشیم.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار