فرمانده انتظامی استان گفت: به فضل الهی توان رزمی و دفاعی نیروهای مسلح کشورمان به گونه ایست که برای پاسخ به هر نوع تهدید دشمنان آمادگی لازم و کافی را دارند و قطعا هیچ حرکت آن ها بی پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۱۱۰۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ 20 April 2023
به گزارش تابناک کرمانشاه سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع کارکنان و سربازان پادگان شهید رجایی مرزبانی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی نه تنها از استقلال و عزت خود به بهترین شکل ممکن محافظت می کند بلکه به دیگر کشورهای محور مقاومت نیز کمک های بسیار خوبی ارائه می دهد.
 
وی با اشاره به آمادگی بسیار مطلوب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از تمامیت ارضی کشور اشاره کرد و گفت: امروز ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی متحدتر از هر زمان دیگری آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان و حراست از استقلال و امنیت کشور هستند.
 
سردار جاویدان تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی مصمم تر و راسخ تر از گذشته در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی حرکت می کند و به برکت ولایت فقیه توانسته بر همه دسیسه های دشمنانش فایق آید و به یکی از قدرت های بزرگ منطقه و جهان تبدیل شود.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گریزی هم به دوران دفاع مقدس زد و گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را تثبیت و به جهانیان ثابت کرد که می توان با دست خالی و حداقل امکانات هم به نبرد با استکبار پرداخت.
 
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره 220 هزار شهید گلگون کفن جمهوری اسلامی در دوران 8 سال دفاع مقدس، گفت: در 200 سال گذشته سابقه نداشت که جنگی اتفاق بیفتد و بخشی از خاک کشورمان جدا نشود اما این اتفاق در دوران هشت سال دفاع مقدس رخ داد و حتی یک وجب از خاک کشورمان به دشمنان نرسید.
 
سردار جاویدان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی الگوی کم نظیری برای جبهه مقاومت و کشورهای آزادی خواه جهان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر به خوبی ثابت شد هر کشوری به نبرد با استکبار بپردازد پیروز خواهد بود.
 
این مقام عالیرتبه انتظامی در بخش دیگری از سخنانش به تلاش دشمنان برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی کشور اشاره کرد و گفت: آن ها از ابتدای پیروزی انقلاب تلاش کردند تا انسجام و همدلی مردم و گروه های مختلف کشور را برهم بزنند تا بتوانند به نقشه های خود دست یابند که خوشبختانه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم ولایتمدار ایران اسلامی ناکام مانده اند.
 
وی با بیان اینکه نظام ما نظامی اسلامی و الهی است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی الگو گرفته از نهضت و قیام حضرت سیدالشهداست که حضرت امام (ره) بر اساس معیارهای الهی و اسلامی نقشه راه آن را ترسیم کردند.
 
سردار جاویدان با اعلام اینکه امروز جمهوری اسلامی با برخورداری از سربازانی ولایتمدار، مومن و متعهد که تعداد زیادی از آن ها در انتظامی و مرزبانی حضور دارند روز به روز بیشتر در مسیر توسعه و عمران و آبادانی قدم می گذارد، گفت: بخش اعظمی از آبادانی آینده کشور به دست همین سربازان سلحشور رقم می خورد و آن ها آینده سازان این ممکلت و نظام اسلامی خواهند بود.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از تلاش ها و زحمات نیروهای مرزبانی نیز قدردانی کرد و گفت: مرزبانان سربازان خستگی ناپذیر ولایت هستند که برای امنیت افرینی در مرزها شبانه روز تلاش می کنند و همه فعالیت دشمنان و گروهک های معاند را زیر نظر دارند و به همین دلیل باید صمیمانه از آن ها تشکر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار