سرپرست فرمانداری کرمانشاه از لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 21 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمدرضا آمویی صبح جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه اظهار کرد:: هر مقوله‌ای که برای یاد خدا و ارتباط گیری با خدا باشد اصل کار قاعدتاً مفید است و برپایی نمایشگاه قرآنی از ابتکارات و خروجی کار قرارگاه قرآنی استان کرمانشاه بود.

وی افزود: همشهریان ما در این نمایشگاه حضوری پرشور داشتند که این حضور در همه طیف‌های سنی نمود دارد و بر خلاف تبلیغات دشمن در شبکه‌های معاند که مردم را دلسرد از حوزه دین و دین داری نشان می‌دهند، مردم پای نظام و ارزش‌های دینی ایستاده‌اند و نسبت به احکام اسلامی پایبند هستند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه باید به مرور زمان نکاتی که در برپایی نمایشگاه مورد توجه است برطرف شود، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در این نمایشگاه موجب می‌شود در سال‌های آتی همه واحدها و دستگاه‌های متولی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در این عرصه پررنگ‌تر پای کار باشند.

آمویی با قدردانی از دست اندرکاران این نمایشگاه، بیان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده این روند ادامه داشته باشد و شاهد برگزاری نمایشگاهی پویاتر و به‌روزتر در این فضا باشیم.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه قرآنی در استان، گفت: به‌طور قطع کار در حوزه فرهنگی و اجتماعی زمان بر است و باید با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی و دستگاه‌های خدمت‌گذار در حوزه قرآنی در بحث آشنایی با مفاهیم و حفظ استفاده شود و بتوانیم مانند استان‌هایی که در این حوزه پیشگام هستند، گامی مؤثر برداریم و براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند حفاظی در تمام سطوح داشته باشیم در کرمانشاه این روند با کار مداوم و پیگیر ادامه داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار