هفته‌ ۲۷ لیگ برتر؛
رئیس کمیته داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داور و کمک داور ملی فوتبال استان در هفته‌ ۲۷ لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 23 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جاودان سیرت از قضاوت روح الله شریفی به عنوان داور بازی حساس تیم‌های تراکتور تبریز و پیکان تهران خبر داد و گفت: این بازی امروز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.
وی افزود: طبق ابلاغ فدراسیون و کمیته داوران کشور، روح الله شریفی از کهگیلویه وبویراحمد به عنوان داور، حسن انتظاری از تهران به عنوان کمک داور اول، مرتضی یوسف شهریاری از خوزستان به عنوان کمک داور دوم و عبدالحسین باستان از گیلان به عنوان داور چهارم این بازی حساس را قضاوت می‌کنند.
رئیس کمیته داوران فوتبال کهگیلویه وبویراحمد از قضاوت محمد راهی کمک داور ملی فوتبال استان به عنوان کمک داور اول بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و نساجی مازنداران خبر داد و اضافه کرد: این بازی امروز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار می‌شود.
جاودان سیرت ادامه داد: طبق ابلاغ فدراسیون فوتبال کشور، محمد حسین ترابیان از تهران به عنوان داور، محمد راهی از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان کمک داور اول، امین قنبری از اصفهان به عنوان کمک داور دوم و مهدی اجاقی از تهران به عنوان داور چهارم این بازی را قضاوت می‌کنند.

جاودان سیرت اضافه کرد: نادر جعفری کمک داور بین المللی فوتبال کشور ناظر داوری این بازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار