تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل ملوان به تساوی دست یافت.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 24 April 2023

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد و با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با توجه به برتری پرسپولیس مقابل استقلال در دربی تهران، سپاهان برای بازگشت به صدر به ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشت؛ بازی با نمایش تهاجمی شاگردان مورایس آغاز شد و حملات سپاهان در تمام دقایق نیمه نخست بوی گل می‌داد، اما بی‌دقتی بازیکنان زردپوش در نواختن ضربات پایانی باعث شد، ۴۵ دقیقه اول این مسابقه بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها به پایان برسد.

سپاهان در آغاز نیمه دوم به روند تهاجمی خود ادامه داد تا بالاخره در یکی از ارسال‌های بازیکنان این تیم ضربه سر مغانلو مقاومت ملوان را فرو ریخت.

در ادامه سپاهانی‌‌ها کمی از فشار خود کاستند اما کم و بیش حملاتی را روی دروازه ملوان تدارک می‌دیدند، در حالی که طلایی‌پوشان خود را برای جشن پیروزی آماده می‌کردند، در ۵ دقیقه پایانی ملوان به گل تساوی دست یافت.

سپاهان در دقایق باقی مانده نتوانست گل برتری را به ثمر برساند تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد، با این نتیجه سپاهان ۵۶ امتیازی شد و در رده دوم جدول بعد از پرسپولیس ۵۷ امتیازی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار