مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه:
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از تولید روزانه ۵٠٠ الی ۶٠٠ تن زباله در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: تنها ١٠ درصد از زباله روزانه کشور متعلق به شهر کرمانشاه است.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ 27 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص مدیریت پسماندهای زباله در استان کرمانشاه اظهار کرد: مدیریت پسماندها در روستاها بر عهده دهیاری ها و  بخشداری ها و در شهرها از وظایف شهرداری ها است، در مجموع مدیریت، جمع آوری و پردازش پسماندهای خانگی بر عهده شهرداری می باشد. 
 
وی افزود: همچنین بر اساس قوانین نظارت بر اجرای مدیریت پسماندهای زباله بر عهده سازمان حفاظت از محیط زیست است و در هر مرحله کوتاهی صورت گیرد بر اساس قوانین باید برخورد شود. 
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ادامه داد: پسماندهای خانگی در شهر کرمانشاه وضعیت مناسبی دارد و کرمانشاه در این زمینه در سطح کشور شهری نمونه محسوب می شود. 
 
وی گفت: از ۵٠ الی ۶٠ هزار تن زباله تولید شده روزانه در کشور، ١٠ درصد متعلق به شهر کرمانشاه است و در کرمانشاه روزانه حدود  ۵٠٠ الی ۶٠٠ تن زباله تولید می شود. 
 
جلیلیان تاکید کرد: ٨٠ درصد از این زباله توسط سایت بازیافت تبدیل به کود می شود که کار مثبت و بسیار ارزشمندی است و سال هاست سایت بازیافت، پس از تفکیک زباله ها، آن ها را به کود تبدیل می کند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار