مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی موظف شده ایم که مردم را به استفاده از کارت سوخت شخصی به جای کارت سوخت جایگاه‌ها هدایت کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 27 April 2023

عبدالرضا انتظاری در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: براساس قانون بودجه ۱۴۰۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان نماینده وزارت نفت موظف شده که این طرح را پیگیری کند و حداقل سوختگیری ۹۰ درصد خودرو‌ها از کارت‌های سوخت مختص صاحب خودرو انجام شود.

وی افزود: طبق این قانون در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی موظف شده ایم که مردم را به استفاده از کارت سوخت شخصی به جای کارت سوخت جایگاه‌ها هدایت کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه یزد با اشاره به این‌که ساماندهی کارت سوخت جایگاه‌ها را در دستور کار داریم، گفت: این کارت‌ها به طور کامل جمع آوری نمی‌شوند تا برای افرادی که کارت سوخت آن‌ها مفقود شده یا منتظر صدور کارت سوخت هستند،بتوانیم خدمات دهی لازم را داشته باشیم.  

انتظاری تصریح کرد: در صورت تمام شدن سهمیه ۶۰ لیتری با نرخ یارانه‌ای که اول هر ماه در کارت‌ها شارژمی شود، سهمیه ۱۵۰ لیتری بنزین با نرخ غیر یارانه‌ای در کارت شخصی هر فرد شارژمی شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند پاسخ سوالات خود را از واحد بازرسی و کنترل نظارت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ و ۳۶۲۴۷۳۳۹ جویا شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار