نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه :
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید برای حل بسیاری از مشکلات، در داخل استان تلاش کنیم و سپس آن ها را به مراجع بالاتر انتقال دهیم.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 30 April 2023

 رحمت الله جلیلیان

به گزارش تابناک کرمانشاه آیت الله مصطفی علما در نشست هفته کار و کارگر اظهار کرد: طی سال های ابتدایی نامگذاری روز کارگر، امام خمینی (ره) بیانیه ای اعلام و فرمودند: اولین کارگر خداست ، هیچکس مانند او فعال نیست ، این چهار فصل را  با زیبایی میچرخاند و این ۸ میلیارد انسان را با وجود  تفاوت های بسیار رزق و روزی می دهد.

وی افزود : لذا همه ما باید به کارگری افتخار کنیم،حل بسیاری از مشکلات بر عهده ماست، باید به دنبال راهکارهای حل آن باشیم و ریشه استانی موضوع را پیگیری و حل سپس به مراجع بالاتر انتقال دهیم، امکانات بسیاری از جمله منابع طبیعی گاز، نفت و... در کشور داریم، گاز در ایران بعد از شوروی اول دنیا است که پشتوانه بزرگی محسوب می شود.

وی در ادامه افزود : پس از انقلاب شکوهمند اسلامی تا قرن ها از نعمت نفت برخورداریم در صورتی که در زمان پهلوی این منابع به غارت می رفت، مقام معظم رهبری هرساله، برای سال عنوانی مشخص می کنند که این نامگذاری ها راهنمای مسئولین در مسیر است.

آیت الله علما با اشاره به مشکلات حوزه مسکن تاکید کرد: استان را باید بسازیم، تصمیم گیری کنیم و جوانب کار را بسنجیم همچنین مشکل مردم به همراه راه حل را سریعا به مراجع بالاتر جهت رسیدگی انتقال دهیم.

وی تصریح کرد: حدود ۱۲ سال پیش مقام معظم رهبری فرمودند: کرمانشاه ۳۰ درصد بیکاری دارد و برخی استان ها تنها ۳ درصد بیکاری دارند، امام خمینی (ره) در این راستا فرمودند: ما می‌توانیم و باید این توانایی را بکار بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران در خاورمیانه یک ابرقدرت است، گفت: باید به فکر جوانان باشیم، در قبال آنها مسئولیت داریم، باید این مسئولیت را ادا و در حفظ نسل جوان کوشا باشیم و اسباب ازدواج و زندگی را برای این جوانان فراهم کنیم. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار