استاندار خوزستان گفت: ۱۸۰ هزار میلیارد ریال در دور دوم سفر رییس جمهور به خوزستان برای پروژه های مصوب در نظر گرفته شده که امید است تاثیر مثبتی بر کیفیت زندگی مردم استان داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ 30 April 2023

به نقل از استانداری خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در نشست جمع بندی و پیگیری نتایج دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بیان کرد: در این سفر مصوبات و پروژه های خوبی برای استان در نظر گرفته شده که امید است توسط صدا و سیما، رسانه ها و در بسترهای فضای مجازی به شکل مطلوب و گسترده ای به اطلاع مردم استان برسد.

وی افزود: از مسئولان دستگاه های اجرایی استان انتظار داریم جهت اجرای سریع و زمان بندی شده پروژه های مصوب پیگیری جدی داشته و بازدید و نظارت میدانی بر روند اجرای طرح ها را در دستور کار داشته باشند.

حسینی محراب بیات کرد: همچنین در جریان این سفر تفاهم نامه هایی میان دستگاه های اجرایی و همچنین شرکت ها و واحدهای مختلف بخش های خصوصی و دولتی منعقد شده و مدیران باید با جدیت این تفاهم نامه ها را پیگیری نموده تا به مرحله اجرا برسند.

استاندار خوزستان افزود: با توجه به منش رئیس جمهور و سیاست های دولت مردمی، بر رعایت ساده زیستی و داشتن روحیه مردمداری و حضور بین مردم توسط مدیران تاکید ویژه دارم.

رئیس جمهور به همراه هیاتی دولت در دور دوم سفر استانی روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه در خوزستان حضور یافتند.

در این سفر ۲۰۰ مصوبه در بخش های مختلف برای استان تصویب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار