تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با حضور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ 03 May 2023

به گزارش تابناک قم، مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در جلسه شورای شهرداران با حضور مدیران شهری برگزار شد.

سید امیرعباس صفوی معاون سابق حمل‌ونقل در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در شهر اظهار داشت: در چند ماه گذشته بر اساس بضاعت و محدودیت‌ها تلاش شد در راستای رفع مشکلات شهر گام‌های مؤثری برداشته شود که برگزاری مناسبت‌های پشت سر انرژی زیادی از همکاران در حوزه معاونت و سازمان‌های تابعه گرفت.

وی حواشی پیش‌آمده درباره استعفای خود را موردتوجه قرار داد و افزود: برخی از صفحات مجازی و حتی سایت‌های خبری مطالبی را مطرح کردند که اصلاً چنین موضوعاتی درست نیست و اینکه گفته می‌شود استعفا به علت پارکینگ بوده نادرست است و موضوع استعفا فقط به علت مسائل شخصی انجام‌شده است.

سرپرست جدید معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیز در این جلسه با تقدیر از اعتماد شهردار قم خاطرنشان کرد: حوزه حمل‌ونقل، حوزه‌ای تخصصی و با مسائل اجتماعی شهروندان، مجاوران و مسافران عجین است و این ارتباط بر اهمیت توجه ویژه به این موضوع تأکید دارد.

رضا خانه‌زاد یزدی با تأکید بر اینکه کمترین تنش در ارائه خدمات در این معاونت و سازمان‌ها سبب ایجاد نارضایتی بین مردم می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همه مسئولان مدیریت شهری بتوانیم خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهیم.

گفتنی است با استعفای سید امیرعباس صفوی و قبول این استعفا از طرف دکتر سقائیان نژاد، رضا خانه‌زاد یزدی به‌عنوان سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم منصوب شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار