سرپرست کمیته امداد بندپی گفت: تاکنون بیش از 350 میلیون تومان در سرفصل های گوناگون صرف خدمات فرهنگی در بخش بندپی شده است.
کد خبر: ۱۱۰۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 04 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، احمد نیک پور اظهار داشت: تاکنون بیش از 350 میلیون تومان در سرفصل های گوناگون صرف خدمات فرهنگی در بخش بندپی شده است.

وی افزود: این خدمات شامل تامین شهریه تحصیلی دانشجویان، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان، آگاه سازی، تقویت بنیه علمی و تحصیلی دانش آموزان برای راهیابی به دانشگاه‌ها، تقویت بنیه اعتقادی و دینی خانواده‌ها، طرح آموزشی یاس با همکاری هلال احمر، طرح فلاح توسط مبلغین، مشاوره های خانوادگی، آموزش خانواده، اردوهای داخل و خارج استان و... از جمله این برنامه‌ها هستند.

سرپرست کمیته امداد بندپی بیان داشت: به لحاظ تنوع و گسترده بودن برنامه ها و خدمات فرهنگی امداد، این نهاد بخشی از برنامه‌های خود را برون‌سپاری کرده و از موسسات و مراکز آموزشی و علمی برای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان استفاده می کند.

نیک پور در پایان گفت: 224 دانش آموز، 91دانشجو، 59 نفر از زوج های جوان، 138نفرزنان سرپرست خانوار، 19نفر دختران بازمانده از تحصیل، 20نفردختران مستعد ازدواج، 319نفرآموزش گروهی فرهنگ کارو تلاش ، 105نفرآموزش گروهی سالمندان ، طرح فلاح 209نفر که در مجموع 1184نفراز مددجویان این نهاد از خدمات آگاه سازی و آموزشی بهره‌مند شده‌اند‌.

خاطرنشان می شود: در بندپی ۳۴۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار