مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری برنامه تجلیل از دختران در دهه کرامت در سطح استان خبر داد و گفت: امسال هم در این ایام خدام امام رضا (ع) مهمان کرمانشاه خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸ 06 May 2023

 رحمت الله جلیلیان

یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص برنامه ریزی های لازم برای استقبال از دهه کرامت اظهار کرد: در دهه کرامت امسال هم مانند سال های گذشته میزبان خادمان امام رضا (ع) هستیم.

وی در ادامه افزود: از روز میلاد مبارک حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) قرار بر این شده در سطح استان بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه ها و تکایا برنامه داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از سرکشی خدام امام رضا (ع) به خانواده شهدا، جانبازان و بیمارستان ها در این ایام خبر داد و گفت: مداحان اهل بیت هم برنامه جشن و سرور در هیئت های مذهبی برگزار می کنند.

این مقام مسئول ابراز داشت: هیئت های کانون مداحان و شورای هیئت های مذهبی هم در اجرای برنامه های این دهه ورود پیدا کرده و برنامه های متنوعی در سطح استان برگزار خواهد شد.

احمدی با اشاره به اجرای برنامه تجلیل دخترانه در دهه کرامت، خاطر نشان ساخت: با توجه به ایامی که بحث عفاف و  حجاب و تکریم دختران مومن و معتقد مطرح است، جلسات تجلیل برای دختران این سرزمین در سطح استان برگزار می شود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار