مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، از حضور26 مشاور وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران از امروز تا ۲۸ دی ماه طی سه روز در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ 09 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس خسرو شهیدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، از حضور مشاوران وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران در کرمانشاه خبر داد و گفت: ۲۶ نفر از مشاوران وزار از وزارتخانه‌های مرتبط به امور ایتارگران از ۱۸ تا ۲۰ اردیبشت‌ماه در استان مستقر هستند.

وی ادامه داد: با حضور مشاوران وزرا از نزدیک و به صورت چهره‌به چهره مسائل و مشکلات ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

«هم‌اکنون/ برگزاری میزخدمت ایثارگران صنعت آب و برق استان کرمانشاه»

استقرار در دستگاه مربوطه دیدار با خانواده ایثارگران، برپایی میز خدمت در راستای پاسخگویی به مشکلات ایثارگران، نشست با کارکنان ایثارگران دستگاه‌های مربوطه به منظور رفع مسائل و مشکلاتی در راستای نوع خدمات‌رسانی به جامع ایثارگران از جمله برنامه‌های مشاوران وزرا طی روز گذشته و امروز است که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به آن‌ها اشاره کرد.

وی در خصوص برنامه کاری فردا، ۲۰ اردیبهشت‌ماه مشاوران وزار از وزارتخانه‌های مرتبط به امور ایتارگران در استان، گفت: ادای احترام به شهدای گلزار شهر کرمانشاه و شرکت مشاوران و مدیران کل ادارات استان در دومین نشست  ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست استاندار به منظور ارائه گزارشی از بازدید مشاوران که در طول این دو روز از دستگاه‌های اداری داشتند و همچنین پیگیری نیازها و ارائه راهکار برای تسهیل در اجرای قوانین برای خدمت‌رسانی به ایثارگران و بیان نظرات مدیران و مسؤولان استانی که در قالب مصوبات به امضا استاندار و مشاوران، در راستای اجرا و پیگیری خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار