نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت:دولت باید همه تلاش خود را در راستای تقویت رضایتمندی عمومی بکار گیرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱ 10 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با تأکید بر اینکه آمادگی همه‌جانبه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری یک ضرورت است گفت: با توجه به اینکه حضور حداکثری مردم در این فرآیند ملی بسیار مهم است.
وی گفت: جعل یک عنوان هرگز نگرش و ابزار مناسبی برای پاک کردن هویت چندین هزارساله خلیج‌فارس و ملت وابسته به آن نیست.
وی افزود: اسناد محکم تاریخی و نقشه‌های کهن جغرافیایی بر اصالت نام خلیج‌فارس تأکید دارند و ملت قهرمان ایران همواره مدافع این نام با اصالت است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در اسناد و مدارکی که به تازگی در کشور اتریش مورد بررسی قرار گرفته نیز این واقعیت تاریخی تائید شده است و اسناد محکم تاریخی و نقشه‌های کهن جغرافیایی بر اصالت نام خلیج‌فارس تأکیددارند و ملت قهرمان ایران همواره مدافع این نام با اصالت است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه خلیج‌فارس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین آبراه‌ها و مناطق استراتژیک در سطح جهان، همواره برای ایرانیان مایه غرور و افتخار بوده و بر همین اساس دشمنان نظام اسلامی همواره نسبت به نام آن توطئه‌پراکنی می‌کنند.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حساسیت‌ها بر روی نام خلیج‌فارس در جهان بیشتر شد و دشمنان نظام اسلامی که نمی‌خواستند اجازه دهند یک قدرت بی‌چون و چرا به نام جمهوری اسلامی ایران در منطقه تشکیل شود همواره از هر ابزاری برای ضربه زدن به این نظام استفاده کردند و خلیج‌فارس هم یکی از برنامه‌های آنها در این زمینه است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: خلیج‌فارس و تمدن متأثر از آن طی سالیان اخیر که مطالعات و پژوهش‌های بیشتری در خصوص آن انجام شد، شناخته‌تر گردید و این مشترکات باعث افزایش آگاهی مردم جهان از تأثیرات خلیج‌فارس بر جوامع مختلف شده است.
آیت‌الله دری نجف آبادی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی همچنان اقشار آسیب‌پذیر جامعه را آزار می‌دهد و دولت باید در این زمینه چاره‌اندیشی کند تا سفره مردم کوچک نشود.
وی خاطرنشان کرد: اخلاص در عمل، تقوا و کار برای جلب رضایت خداوند شاخصه‌های مدیریت در نظام اسلامی است و این انقلاب نزد ما امانت است و همه باید در حفظ و تلاش برای تحقق اهداف آن تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار