مدیرسازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه :
مدیرسازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه گفت:اکیپ های گشت زنی و جرائم اعمال شده پاسخگوی نظارت بر محل ساماندهی این وانت بارها نیست.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ 11 May 2023

 رحمت الله جلیلیان

امیر حیدریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ساماندهی وانت بارها چالشی پیش روی کلان شهر ها است، ۱۶ ایستگاه برای این وانت ها معرفی و تابلو نصب شده، راهبر وانت بارها را به محل های موجود هدایت می کند، اما متاسفانه به دلیل کمبود امکانات و عدم رعایت آن ها به محض جاگذاری متوجه از هم پاشیده شدن محلات می شویم و نظارت های ما به دلیل محدودیت نیرو اثرگذار نیست.

وی افزود: این وانت بارها روزانه ساماندهی می شوند و هنگام حضور ما نظم را مراعات اما به محض ورود به ایستگاه بعدی پراکنده می شوند.

وی گفت: سامانه ای با همکاری سازمان حمل و نقل راه اندازی و وانت بار هارا شناسایی می کنیم، همچنین با ارائه فراخوان، شماره پلاک وانت بارهای متخلف را ثبت می نماییم  و در صورت عدم رعایت جانمایی و تکرار ، کارت سوختشان ابطال می شود. .

این مسئول در ادامه تصریح کرد : آمار بیکاری بالا، کمبود سرانه اقتصادی کشور و بازدارنده نبودن جرایم همچنین کمبود نیرو از طرف ما موجب نابسامانی وانت بار ها شده است.

وی با بیان اینکه اکیپ گشت موجود پاسخگوی کلانشهر کرمانشاه نیست، تشریح کرد: یکی از تدابیر کنترل وانت بارها افزایش قیمت جرائم، دستور توقیف این وانت بار ها و افزایش اکیپ گشت زنی ها می باشد.

حیدریان با اشاره به اقدام شهردار کرمانشاه مبنی بر احداث بازار روزهای جدید در مناطق مختلف، تشریح کرد: در این راستا تفاهم نامه ای با اداره اوقاف منعقد شد (در منطقه ١ و ٣ تفاهم  نامه ای است که طی چند روز آینده مصوب شورای شهر قرار می گیرد)

وی همچنین به عقد تفاهم نامه با ۳ سرمایه گذار در مناطق دو،هشت و پنج با سازمان سرمایه گذاری و سازمان مشاغل شهری اشاره کرد و گفت: بر همین اساس در این چند منطقه بازار روز احداث و مشکل وانت بار ها حل می شود. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار