همزمان با هفته جهانی کوچینگ روز چهارشنبه با حضور جمعی از فعالان این عرصه نخستین همایش کوچ و کوچینگ با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با موضوع در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 11 May 2023

در این همایش که در سالن اجتماعات دانشکده پیراپزشکی شهر یزد برگزار شد تعدادی از مدرسان و کارشناسان کوچینگ در خصوص اهمیت، نقش و رسالت فعالان این عرصه مطالبی ارائه کردند.

همچنین در ادامه حمیده دهقانی، مدیر و مدرس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای، سعیده جعفرپور، بیزنس کوچ حرفه‌ای و دکتر علی واعظی، استاد دانشگاه و کوچ سازمانی، توجه به کوچینگ و تقویت آن را در یزد خواستار شدند.

کوچینگ فرصتی است برای کوتاه کردن فاصله آنچه می‌خواهید و آنچه می‌توانید، فرصتی برای شنیده شدن، برای به رسمیت شناخته شدن بدون قضاوت و فرصتی برای خلق بر اساس باور به توانمندی اقشار مختلف است.

کوچینگ یک ارتباط گفت‌وگو محور میان ۲ انسان از جایگاه برابر است، فرایندی که با پرسشگری در جستجوی آگاهی‌ و خلق برآمده و به صورت ویژه به اصول اخلاقی و حرفه‌ای کوچینگ پایبند است و با گوش دادن فعال و بدون قضاوت محیطی امن برای عمیق‌تر شدن در احساسات، افکار و باورها ایجاد می‌کند.

در پایان همایش به سوالات شرکت کنندگان برای ارتقای علمی و عملی و تقویت فعالیت این موضوع توسط مدرسان و کارشناسان پاسخ داده شد و توسعه آن را تا پایان سال در استان خواستار شدند.

۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه هفته کوچینگ ایران است و در اکثر استان‌های کشور با همکاری بخش‌های مختلف و فعالان و کارشناسان بیش از گذشته در قالب همایش‌ها به موضوع پرداخته می‌شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار