محمدی دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران:
دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران گفت: مادران در نهاد مقدس خانواده نقش امنیتی دارند و اگر مرز حجاب ، عفاف و پوشش در جامعه شکسته شود تمامی مرزها شکسته خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 16 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران در جمع بانوان سرپرست خانوار کمیته امداد شهرستان ساری سخنرانی کرد. 

اگر مرز حجاب ، عفاف و پوشش در جامعه شکسته شود تمامی مرزها شکسته خواهد شد
اگر مرز حجاب ، عفاف و پوشش در جامعه شکسته شود تمامی مرزها شکسته خواهد شد  

مهرداد محمدی در همایش مهارت های زندگی در جمع بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ساری اظهار داشت: نقش محوری مادران در جامعه مهم و بی بدیل است و امروز دشمن به دنبال کمرنگ کردن این نقش مهم است.

وی افزود: خوشبختانه نهاد انقلابی کمیته امداد به همراه اساتید برجسته، برای کمک به استحکام نهاد خانواده تلاش های بسیار خوبی می کند.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران بیان داشت: در این سالها الگوهای موفقی از مادران و زنان سرپرست خانوار در کمیته امداد بودند، که با همه سختیها و آسیبها بر مشکلات فائق آمده و فرزندان بسیار موفقی به جامعه معرفی نمودند.

محمدی با اشاره به نقش مراقبتیه مادران از نهاد مقدس خانواده و اهمیت خانواده سالم در جامعه گفت: اگر مرز حجاب ، عفاف و پوشش در جامعه شکسته شود تمامی مرزها شکسته خواهد شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار