کد خبر: ۱۱۰۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰ 22 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، ملاک مدیریت در شهرستان نخبه پروری، مدیر پروری و حفظ سرمایه های بزرگ شهر باشد!

شهرستان رامسر بعنوان یک شهر دانشگاهی, با بهره گیری از اساتید و دانشجویان فرهیخته جایگاه مناسبی در تعلیم و تربیت نیروهای جوان و متخصص در رده های مختلف و رشته های مختلف دانشگاهی دارد.

در سالهای اخیر با مدیریت جهادی دکتر علیرضا یکرنگی شاهد توسعه و تحول در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر بودیم که یکی از شاخصه های مدیریتی وی اشراف بر امور دانشگاهی بر طبق سوابق و تجربیات در این حوزه و تعامل سازنده با اساتید و دانشجویان بوده است تا این دانشگاه بعنوان بی حاشیه ترین و نخبه پرور ترین مرکز آموزشی در شهرستان رامسر بوده است.

اعضای هیات علمی با تجربه و کاردان این دانشگاه نیز بعنوان یک ظرفیت و پتانسیل بزرگ در این حوزه بشمار میروند که هر کدام شایسته مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و دیگر شهرستان ها هستند.

بر این نکته نیز واقف باشیم رامسری ها در جای جای ایران دارای پست های مدیریتی ملی و استانی هستند که این امر نشان از کاردانی و درایت مردم منطقه و توجه به جایگاه مدیریتی است.

اما امروز به یکباره شاهد اقدامی غافل گیر کننده در عزل مدیر بومی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و جایگزینی یک مدیر ساروی در مسند این دانشگاه بوده ایم!!

سوال اینجاست که اگر ملاک نقل و انتقالات مدیران شایسته سالاری بوده است، با کدام شاخصه و بنا بر کدام ادله مدیر جهادی و انقلابی این دانشگاه جای خود را به یک مدیر غیر بومی داده است!

اگر هم قرار بر این بود این اتفاق رخ دهد چرا جهت انتصاب رئیس دانشگاه آزاد رامسر از اعضای هیأت علمی این دانشگاه که از اساتید برجسته و با تجریه بوده اند بهره گیری نشده است و شاهد حضور یک مدیر ساروی در رامسر هستیم!

نکته مهم این نقل و انتقال عدم حضور نماینده، امام جمعه فرماندار، روسای ادارات و همچنین سکوت خبری بوده است که جای بسی تامل است!

اگر قرار بر این است با سرمایه های علمی و فرهیخته شهرمان با رویه قهری برخورد شود و بجای نخبه پروری و پرورش مدیران بومی به انتصاب مدیران غیر بومی روی بیاورید، برای افکار عمومی سوالات زیادی مطرح خواهد شد که باید پاسخگو باشید‌.

یادداشت: جلال کمالی/ خبرنگار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار