استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: میانگین پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در کشور ۱۶ درصد بوده ولی در استان این رقم ۳۵ درصد بوده است، انتظار داریم حرکت بانک های استان در پرداخت تسهیلات در استان تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ 11 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا روز شنبه در جلسه کمیسیون بانک های این استان، اظهار کرد: بانک های استان ایلام در زمینه پرداخت تسهیلات به خصوص تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ سال گذشته خوب عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه هدف از تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ اشتغالزایی در استان است، گفت: سال گذشته یک هزار و ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در ایلام جذب شده که ۳۰۰ میلیارد تومان بیشتر از اعتبارات مصوب استان در این زمینه بوده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: میانگین پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در کشور ۱۶ درصد بوده ولی در استان این رقم ۳۵ درصد بوده است، انتظار داریم حرکت بانک های استان در پرداخت تسهیلات در استان تداوم داشته باشد.

بهرام نیا بر لزوم توجه بانک ها به پرداخت تسهیلات خرد اشاره کرد، گفت: طبق مصوبه بانک مرکزی اخذ تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان نیازمند یک ضامن است و نیاز است بانک های استان در این زمینه با مردم همکاری کنند.

وی بیان کرد: توسعه، اشتغال، کاهش تورم، بهره وری و...در استان ایلام نیازمند همراهی و همکاری بانک ها است، خوشبختانه مجموعه مدیران بانکی استان پای کار هستند و در سال جاری نیز برای توسعه استان همراهی خواهند کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار