مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برق ۲۱ اداره یا دستگاه اجرایی دولتی، عمومی یا بانک‌های شهرستان‌های زیرپوشش این شرکت ‌به علت مصرف بالا قطع شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 12 June 2023

به گزارش تابناک رضوی، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، علی مرادی گلستانی اظهارداشت: قطع برق ادارات و دستگاه های اجرایی مزبور به علت اینکه مصوبه هیات وزیران را اجرا نکرده اند و میزان برق مصرفی شان در ساعات اداری یا غیراداری بیشتر از حد تعیین شده بوده است.

وی افزود: از یک هزار و 87 انشعاب برق در اختیار ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان رضوی طی روز گذشته 115 اداره از حد مصرف قانونی خود در ساعات اداری یا غیراداری تجاوز کرده بودند که برخی از آنها تذکر گرفته و برق برخی از آنها قطع شده است.

بیشتر بخوانید
وزیر نیرو: تابستان امسال 2 درجه گرم‌تر می‌شود/ قطع برق خانگی خط قرمز وزارت نیرو است

گلستانی بیان کرد: طبق مصوبه هیات وزیران، میزان مجاز مصرف برق برای ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی و عمومی و بانکها در ساعات اداری باید 30 درصد و در ساعات غیراداری باید 60 درصد کمتر از مصرف برقشان در سال 1400 باشد.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، طولانی ترین شبکه توزیع کشور را با 29 هزار و 348 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 15 هزار و 325 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و یک میلیون و 412 هزار و 524 مشترک دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار