برگزاری همایش بزرگ محیط زیست توسط رسول دانیال زاده در مجتمع فولاد گیلان
کد خبر: ۱۱۱۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ 13 June 2023

برگزاری همایش بزرگ محیط زیست توسط رسول دانیال زاده در مجتمع فولاد گیلانبرگزاری همایش بزرگ محیط زیست توسط رسول دانیال زاده در مجتمع فولاد گیلانبرگزاری همایش بزرگ محیط زیست توسط رسول دانیال زاده در مجتمع فولاد گیلانبرگزاری همایش بزرگ محیط زیست توسط رسول دانیال زاده در مجتمع فولاد گیلانبرگزاری همایش بزرگ محیط زیست توسط رسول دانیال زاده در مجتمع فولاد گیلان

به گزارش تابناک گیلان، همایش بزرگ محیط زیست با حضور فعالین اقتصادی، تولیدکنندگان صنایع مختلف ، مسئولین سازمان حفاظت از محیط زیست و اصحاب رسانه در مجتمع فولاد گیلان برگزارشد. در ابتدای این همایش نوید سیار ثابت قائم مقام مدیرعامل مجتمع فولاد گیلان، با اعلام این جمله که محیط سالم زمینه ساز و یکی از محورهای اصلی توسعه پایدار است، سخنرانی خود را آغاز و ضمن عرض خیرمقدم، پیام و توصیه پیام و توصیه رسول دانیال زاده (مالک و مدیرعامل مجتمع فولاد گیلان) را مبنی بر تبریک و تهنیت به مناسبت هفته محیط زیست و حفظ و صیانت از محیط زیست در کنار تولید را ابلاغ نمود.
ثابت به نقل از رسول دانیال زاده: ما به رعایت الزامات زیست محیطی بسنده نمیکنیم بلکه حفظ و توسعه محیط زیست سالم را یک مسئولیت اجتماعی برای خود میدانیم و در همین راستا سرمایهگذاریهای بسیاری در استانهای گیلان، خوزستان و سمنان انجام شده است.
در ادامه پس از پخش تیزر معرفی مجتمع فولاد گیلان خانم مهندس نجفی مسئول محیط زیست مجتمع فولاد گیلان، دکتر فلاح کارشناس محیط زیست و همچنین دکتر تقی زاده ریاست محیط زیست شهرستان رشت به ایراد سخنرانی پرداختند.
در این همایش رئیس سازمان محیط زیست به سایر واحدهای تولیدی اذعان داشت مجتمع فولاد گیلان میتواند یک فرصت خوب برای الگوبرداری در زمینه حفظ محیطزیست در کنار تولید باشد و بجای بازدید از صنایع در کشورهای مختلف میتوانید مجتمع فولاد گیلان را بعنوان بازدید برگزینید و از عوامل آن برای ایجاد زیرساختهای لازم مشاوره بگیرید، ما نیز بعنوان یک دستگاه حاکمیتی از این بابت از آقای رسول دانیالزاده که بنیانگذار و عامل چنین مجتمع معظم و تخصصی هستند سپاسگزاریم.
پایان بخش همایش محیط زیست مجتمع فولاد گیلان بازدید از کلیه تصفیهخانههای این مجتمع، فضای سبز،گلخانه ها، استخرها و کلینیک پزشکی مجتمع بود. همچنین گفتنی است مجتمع ۶۰ هکتاری فولاد گیلان دارای ۳ کارخانه(نوردگرم، نورد سرد و گالوانیزه) است که به شکل مستقیم برای ۱۵۰۰ و غیرمستقیم ۲۰۰۰۰هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.
مجتمعفولادگیلان بزرگترین تولیدکننده ورقهای فولادی در خاورمیانه با مدیرعاملی رسول دانیالزاده است، که ۱۵ درصد از ۶۰ هکتار مجتمع فولادگیلان فضای سبز(چمن، درختکاری، گلکاری) و دو استخر ۱۰ هکتاری را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار