استاندار مرکزی گفت: ۱۰۰ قطعه زمین در هفته ازدواج ۳۰ خرداد تا پنجم تیرماه آماده تحویل به زوجین جدید در شهر جدید امیرکبیر است.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 17 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه در نشست ساماندهی امور جوانان استان مرکزی ، افزود: در شهرهای جدید محدودیتی برای واگذاری زمین نیست و در شهرهای کوچک نیز وضعیت مناسب است.
وی بیان کرد: امید است بتوان این میزان را توسعه داد و زوجین جدید را از ظرفیتی که در قانون دیده شده، بهره‌مند کرد.
استاندار مرکزی ادامه داد: غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان نیازمند برنامه ویژه است و در تابستان باید بیش از جوانان، به غنی‌سازی امور نوجوانان توجه شود.
مخلص‌الائمه بیان کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان باید به گونه‌ای حرکت کرد که خانواده‌ها آگاهانه برنامه مورد نیاز خود را پیدا کنند و برای حضور نیز انگیزه داشته باشند.
وی اظهار کرد: برنامه‌های اوقات فراغت باید به بهترین و مناسب‌ترین شکل ارایه شود و از ابزارهای رسانه‌ای نیز در این خصوص بهره‌گیری شود تا همه در جریان این برنامه‌ها قرار گیرند.
استاندار مرکزی افزود: حجم برنامه‌های اوقات فراغت امسال در استان مرکزی نسبت به گذشته بی‌سابقه است.
مخلص‌الائمه گفت: باید به سمتی حرکت کرد که حداکثر خانواده‌ها از برنامه‌های اوقات فراغت بهره‌مند شوند و این مهم نیازمند همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف است.
وی افزود: مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی که تحت پوشش دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی است باید به اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان خدمت‌رسانی کنند و اگر خالی بمانند، ظلم است.
استاندار مرکزی اضافه کرد: ظرفیت‌های خوبی در استان مرکزی در این لحاظ وجود دارد و شایسته نیست این مجموعه‌ها خالی باشد و ارایه خدمات ندهند.
مخلص‌الائمه اظهار کرد: متولی اصلی اوقات فراغت استان مرکزی در مرکز استان است و به همین دلیل هماهنگی برنامه‌ها راحتتر صورت می‌گیرد و نیاز است در سایر شهرستان‌ها نیز پیگیری‌های لازم از سوی فرمانداران صورت گیرد.
وی تاکید کرد: ارتباط مستمر بین مرکز استان با سایر شهرستان‌ها در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت از دیگر ضروریات است.
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این نشست گفت: ۳۰ خرداد تا پنجم تیرماه به عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است و در این راستا ویژه برنامه‌های مختلفی تدارک شده است.
مسعود پیرایش افزود: رویداد ملی «نما» (نوآوری مشارکت‌های اجتماعی) از برنامه‌های در دستور کار است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی بیان کرد: ایده این طرح در معاونت جوانان وزارت ورزش وجوانان برای حل مسئله به جوانان و رسیدن آنها به ایده داده شده است.
وی بیان کرد: در راستای این طرح، گروه‌های سه و پنج نفره جوانان تشکیل و در کمپ‌های نقاط مختلف حضور پیدا می‌کنند.
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: این برنامه ملی نقش موثری در بحث هویت جوانان و نوجوانان دارد.
پیرایش اظهار کرد: ۴۰۲ فقره وام ازدواج از اسفندماه سال گذشته تاکنون در استان مرکزی پرداخت شده و این استان در این خصوص رتبه دوم را در کشور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار