فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک گروهک تروریستی مسلح ، هلاکت یک نفر و زخمی شدن تعدادی از این گروهک تروریستی در مرزهای میانی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ 20 June 2023

به گزارش تابناک، سردار رضا شجاعی با اعلام این مطلب افزود: مرزداران سیستان وبلوچستان که با انجام اقدامات هوشمندانه اطلاعاتی از قصد ورود یک تیم تروریستی مسلح از حوزه گروهان مرزی، مزور هنگ مرزی زاهدان به خاک کشور آگاه شده بودند، بلافاصله با اتخاذ تمهیدات مناسب، با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، مرزداران به محل مورد نظر اعزام و اقدام به اجرای کمین هدفمند و محاصره منطقه نمودند که با گروهک تروریستی درگیر شدند .

سردار شجاعی خاطرنشان کرد:  مرزبانان پس از ساعت ها کمین هدفمند، تعدادی افراد مسلح که از سمت خاک کشور مقابل قصد ورود به خاک کشور جمهوری اسلامی ایران را داشتند مشاهده و با اقدام رزمی و تاکتیکی با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند که در این درگیری یک نفر از اعضای گروهک تروریستی به هلاکت و تعدادی نیز زخمی شدند.

وی در ادامه گفت: اعضای این گروهک تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند و با استفاده از شیارهای کوهستانی به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند .

فرمانده مرزبانی استان اظهار کرد: در این عملیات یکی از همکاران نیز مجروح و بلافاصله به مرکز درمانی انتقال داده شد که حال عمومی وی رضایت بخش است.

سرتیپ دوم "شجاعی" در پایان با بیان این خبر افزود: مرزداران استان سیستان و بلوچستان با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار