فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: دشمن از دسترسی و پیشرفت‌های ایران در بخش سلاح و تجهیزات نظامی هراس دارد.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ 22 June 2023

سردار حسن شاهوارپور روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف در محل مجتمع فجر اهواز که با حضور جمعی از اصناف و بازاریان استان خوزستان برگزار شد، افزود: امروز نیروهای نظامی کشور ایران می‌توانند در دورترین نقاط دنیا اعمال قدرت کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه تجهیزات نظامی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی مدعی هستند که ایران پهپاد در اختیار روسیه قرار می‌دهد تا در جنگ با اوکراین استفاده کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (ع) خوزستان گفت: دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند با فضاسازی و دروغ، فضای ملتهبی علیه نظام جمهوری اسلامی ایجاد کنند اما موفق نخواهند شد.

سردار شاهوارپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ارتباط مردم با اصناف تنگاتنگ است، اظهارکرد: حوزه اصناف بر فرهنگ مردم و جامعه اثرگذار است چراکه یک موج پیام رسان در بازار وجود دارد و بازاریان می‌توانند هم موج‌ مثبت و هم منفی ارسال کنند.

وی بازار را نمونه‌ای از رسانه دیداری دانست و افزود: بازاریان در موج مثبت امیدواری و در موج منفی ناامیدی به جامعه تزریق کنند به همین دلیل از فعالان این حوزه تقاضا داریم در گسترش امیدواری در جامعه همراهی و مشارکت داشته باشند.
فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه نقش بازار در هشت سال جنگ تحمیلی و پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است، بیان کرد: جایگاه اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی باید معرفی شود زیرا اقداماتی که بازاریان در آن دوران داشتند در منطقه تحول ایجاد کرد.
سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد به دلایل مختلف نیاز به تحقیقات است، گفت: متاسفانه برخی فعالان حوزه بازار با انجام تخلفاتی همچون احتکار، گرانفروشی یا کم فروشی در اقتصاد کشور اختلال ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها و نوع نگاه دولت به اقتصاد نیز بر وضعیت اقتصادی کشور اثرگذار است، افزود: دهک‌های پایین جامعه در این شرایط سخت اقتصادی، زندگی سختی دارند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با تاکید بر لزوم امیدآفرینی در جامعه اظهارکرد: تنها ایران در تحریم نیست، بیش از ۱۵ کشور دنیا در تحریم آمریکا قرار دارند اما این دلیل نمی‌شود که هویت و عزت خود را از دست بدهیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه نیز با اشاره به اینکه اصناف خوزستان ۴۴۰ شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم کشور کردند، گفت: اصناف و بازاریان خوزستان در ناآرامی‌های سال گذشته با وجود گلایه مندی از سختی‌ها همراهی نکردند.
مجتبی یوسفی با اشاره به اینکه در مواردی دریافت سود مالیات از برخی صنوف به حق گرفته نمی‌شود، افزود: قول می‌دهم در مجلس بحث معافیت دریافت مالیات در بند "ج " (مشاغلی که کار سخت بدنی دارند) را پیگیری کنم.
تقدیر و تجلیل از اصناف پیشکسوت و برگزیده در انتهای این مراسم انجام شد.

۱۵۰ هزار واحد صنفی در خوزستان وجود دارد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار