مشاور مدیرعامل برق ایلام:
مشاور مدیرعامل برق ایلام در خصوص طرح پاداش مصرف که از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه اجرا می‌شود، گفت: مشترکین بخش خانگی می‌توانند با رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف تا ۲۰ برابر هزینه فروش برق پاداش دریافت کنند.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 25 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جواد رشید بیگی در نشست مدیریت مصرف برق که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه دهران، شهردار و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: پیش بینی می‌شود با اجرای این طرح که صرفه جویی ۴۸ هزار میلیاردی را برای دولت به دنبال خواهد داشت شاهد کاهش ۵ درصدی مصرف برق در کشور باشیم.

وی در خصوص نگرانی کشاورزان دهلرانی از قطع برق چاه‌های کشاورزی نیز افزود: ترتیبی اتخاذ شده تا کشاورزان دهلرانی یک انشعاب تک فاز را برای مصارف اتاقک‌های نگهبانی در مواقعی که خاموشی اعمال می‌شود داشته باشند.

مشاور مدیرعامل برق ایلام در خصوص طرح پاداش مصرف که از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه اجرا می‌شود، اظهار کرد: مشترکین بخش خانگی می‌توانند با رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف تا ۲۰ برابر هزینه فروش برق پاداش دریافت کنند.

وی گفت: امید محمدبیگی مدیر شرکت توزیع برق دهلران نیز با بیان اینکه مصرف برق در شهرستان گرمسیری دهلران یک چهارم بار مصرفی استان است یادآور شد: میزان بار مصرفی برق شهرستان ۱۱۰ مگاوات بود که پیش بینی می‌شود امسال در مقایسه با سال قبل با افزایش ۱۰ درصدی مواجه باشیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار