فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بیش از ١٧٨ برنامه فرهنگی در ایام اعیاد قربان تا غدیر در استان فارس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ 24 June 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار بوعلی پیش از ظهر شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: در ایام مبارک عید قربان تا غدیر ۱۷۸ برنامه و رویداد پایگاهی و حوزه‌ای در نقاط مختلف شهر شیراز برپا می‌شود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: ثبت نام برای حضور در جشن ۱۲ هزار نفری شب عید غدیر شیراز آغاز شده و پیش بینی برای پذیرش ۱۵ هزار نفر نیز در این جشن وجود دارد.

به گفته این مقام مسئول پیش بینی شده با توجه به ارادت مردم فارس به ائمه اطهار (ع) بیش از ١۵ هزار نفر در این جشن حضور داشته و این جشن بزرگ خانوادگی ساعت ۲۰ شب عید در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

سردار بوعلی تاکید کرد: استان فارس در مراسم سالروز ولادت حضرت احمد ابن موسی شاه‌چراغ (ع) نشان داد ظرفیت‌های ویژه‌ای در برگزاری اینگونه رویدادها دارد.

او اضافه کرد: این نهادها متولی برپایی این جشن بزرگ در شب عید غدیر نیز هستند که با حضور هنرمندان و مداحان کشوری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به جشن باشکوه خیابانی تهران در سال گذشته و تقدیر رهبری از این اقدام، ادامه داد: در استان فارس نیز باید سنت‌های حسنه در این زمینه راه اندازی شود که با ایجاد مواکب میان حرمین مطهر شاه‌چراغ (ع) و سید علاء الدین حسین (ع) اجرایی شد که هر ساله ادامه خواهد داشت.

 

برچسب ها: جشن ، عید غدیر ، عید ولایت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار