امام جمعه سیروان:
امام جمعه سیروان گفت: ایجاد مجتمع خدمات رفاهی عمومی در دو راهی کارخانه سیمان برای مسافران نوروزی و زائران عتبات عالیات ضروری است، انتظار می رود که بنیاد مستضعفان در ساخت این مجتمع همکاری کند.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 26 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام محمدحسن فریادی در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ایستگاه اربعین و پذیرایی از زائران در جنب کارخانه سیمان ایلام از نیازهای اساسی شهرستان است، افزود: سال گذشته بنیاد مستضعفان در این زمینه کمک های خوبی کرده که انتظار می رود این مجموعه نسبت به احداث ایستگاه دائمی اربعین همکاری کند.

وی با اشاره به اینکه احداث مسجد بین راهی برای زائران اربعین در جنب کارخانه سیمان ضروری است، افزود: هر ساله تعداد زیادی از زائران اربعین در این مسیر به کربلای معلی مشرف می شوند و احداث این مسجد می تواند ضمن انجام کارهای فرهنگی، زمینه اسکان تعدادی از آنها را فراهم کرد.

همچنین سرپرست فرمانداری سیروان در این دیدار گفت: این دیار از لحاظ زیرساخت ها با مشکلات عدیده ای روبرو است، می طلبد بنیاد مستضعفان به منظور رفع محرومیت زدایی در ایجاد پروژه های مهم و اساسی، مسئولان این شهرستان را یاری کند.

محمد باقر شریفی اظهار داشت: از آنجایی که کارخانه سیمان ایلام تحت نظارت بنیاد مستضعفان بوده، می طلبد که این واحد صنعتی در راستای مسئولیت اجتماعی به مناطق محروم این شهرستان کمک کند و در ایجاد پروژه های مناطق روستایی مشارکت کند.

وی از رئیس بنیاد مستضعفان خواست مشکلات این منطقه را از نزدیک ببیند و این شهرستان را در طرح پایلوت محرومیت زدایی قرار دهد.

شریفی تصریح کرد: کارخانه سیمان ایلام در راستای مسئولیت اجتماعی تاکنون به مناطق روستایی این شهرستان کمک نکرده، انتظار می رود که این مهم در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری سیروان با بیان اینکه این واحد صنعتی یکی از صنایع آلاینده در سطح شهرستان است، اظهار داشت: این کارخانه می بایست به منظور جبران بخشی از این آلایندگی ها، هر ساله تعدادی از پروژه ها و زیرساخت های شهرستان را در قالب مسئولیت های اجتماعی به سرانجام برساند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار