چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی استان یزد، چهارمین نمایشگاه تخصصی زیلو، زیور، حصیر و دست بافته‌های سنتی و دومین جشنواره پخت نان سنتی از پنجم تا نهم تیرماه در محل شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 25 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، «عبدالمجید عربی» سرپرست معاونت صنایع‌ دستی استان یزد در این رابطه اظهار کرد: در این نمایشگاه ۱۴۵ غرفه از سراسر کشور و مابقی از استان یزد و شهرستان‌ها جمعاً به تعداد ۲۷۰ غرفه دایر خواهد شد.

وی از اختصاص سهمیه‌ای ویژه‌ برای شهرهای میراث جهانی صنایع‌ دستی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: تعداد هشت شهر در فهرست شهرهای جهانی صنایع دستی در نمایشگاه یزد حضور خواهند داشت.

عربی با اشاره به برپایی هشت سیاه چادر در محوطه این نمایشگاه، گفت: ۱۰ غرفه نیز در همین محوطه به پخت نان‌های سنتی اختصاص خواهد یافت.

این مسئول به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه نیز اشاره و تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی صنایع دستی و نیز رویدادهای مرتبط به ویژه در حوزه بسته‌بندی مناسب صنایع دستی و نیز رونمایی پلتفروم‌های دانشگاه‌ها در خصوص روند اقدامات مرتبط با فروش و بازاریابی صنایع دستی، از جمله برنامه های این دوره از نمایشگاه صنایع دستی در یزد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار