سرپرست گمرکات کرمانشاه:
سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت: رشد صادرات کالا در سه ماهه نخست امسال از گمرک شوشمی ٢۴ درصد بوده است.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵ 27 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده اظهار کرد: سه ماهه ابتدای امسال از طریق گمرک شوشمی ١٣ میلیون و ١۵٨ هزار و ۵۵٢ دلار کالای صادراتی به وزن ١٠٣ هزارو ٢٣٩ تن به خارج از کشور صادر شده است.-------------

وی افزود: این میزان کالا‌های صادراتی از گمرک شوشمی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشدی ٢۴ درصدی و از لحاظ وزن افزایش ٣۴ درصدی داشته است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه عمده کالا‌های صادراتی از طریق گمرک شوشمی را سنگ آهن، میوه و تره بار، ادوات کشاورزی، صنایع دستی (از جمله گیوه، سبد و گهواره)، گچ ساختمانی، نمک خوراکی، شیره توت محلی و نان شیرینی عنوان کرد.

عباس زاده ارزش کالا‌های صادراتی از طریق گمرک شیخ صله در این مدت را ٨١ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶٧۶ دلار به وزن ١۶٠ هزارو ٩٧٨ تن عنوان کرد و گفت: این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشد یک درصدی و از لحاظ وزنی کاهش ۶ درصدی داشته است.

وی عمده کالا‌های صادراتی در این مدت از گمرک شیخ صله را کاشی و سرامیک، کارتن خالی، ظروف یکبار مصرف، بلورجات، شیشه جام، چیپس سیب زمینی و محصولات پلاستیکی عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار