فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان در درگیری با گروهک تروریستی در منطقه مرزی سراوان ضمن جلوگیری از ورود گروهک تروریستی به خاک میهن، با آنان درگیر شدند که در این بین یک مرزبان به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 27 June 2023

 

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: شب گذشته مرزداران غیور سیستان و بلوچستان، در درگیری با گروهک تروریستی در منطقه مرزی سراوان، ضمن جلوگیری از ورود گروهک مسلح به خاک میهن عزیزمان، با آنان درگیر شدند، که با مقاومت جانانه مرزبانان در دفاع از حریم کشور روبرو شدند.

وی افزود: با توجه به آتش پر حجم مرزبانان و تلفات سنگین به تروریست ها در نقطه صفر مرزی و عدم توان رویارویی با مرزبانان، به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند که دستگیری و انهدام این گروه تروریستی در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این درگیری استواریکم "حسن قورزائی " از کارکنان هنگ مرزی سراوان که با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و تروریست ایستادگی کرد، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، شهید استواریکم "حسن قورزائی" این دلاور مجاهد مرزبانی سیستان و بلوچستان اهل و ساکن شهرستان زابل ، متأهل و دارای ۲ فرزند می‌باشد.

لازم به ذکر است مراسم تشییع پیکر مطهر شهید والامقام استواریکم حسن قورزایی متعاقبا به عموم مردم شهید پرور استان اطلاع رسانی خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار