فرماندار سرپل ذهاب از آبرسانی به روستاهای سرپل ذهاب توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ 03 July 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر صدراله بابلی اظهار کرد: روز گذشته به همراه سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف سپاه پاسداران، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل آبفای استان کرمانشاه از مناطق مختلف شهرستان سرپل ذهاب با موضوع بررسی مشکلات آب شرب بازدیدهایی صورت گرفت.

وی افزود: در استان کرمانشاه قرارداد انجام کار عملیاتی پروژه‌های آبرسانی توسط آبفای استان و قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام هست.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: در سرپل ذهاب ۷۶ روستا با مشکل کم آبی و افت آب و بعضاً قطعی موردی آب شرب مواجهه هستند که برای رفع این مشکلات قراردادهایی منعقد و سردار عظیمی به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تاکیداتی داشتند که هرچه سریع‌تر و با جدیت عملیات اجرایی آغاز شود.

بابلی بیان کرد: در منطقه سرقلعه و جگیران مخزن جدیدی ساخته شده و همچنین چاه حفر و مقرر شد در اسرع وقت وارد مدار شود و مجتمع تپانی قرارداد منعقد و منطقه کوییک ها در دشت ذهاب که مشکل افت فشار آب دارند، تاکید بر تعویض لوله‌ها و افزایش آب شد.

وی ادامه داد: در پشت تنگ ذهاب در روستاها رمکی و حسن سلیمان هم مشکل آب وجود دارد که قراردادی منعقد شد و در منطقه جلاوند و رضالک و ناوه فره، قورچی باشی، دول الیاس و دماغ سفید، علاوه بر مخازن قبلی، پروژه‌ای جدید در قالب ساخت مجتمع آبرسانی در دست اجراست که خوشبختانه کار مطالعاتی آن انجام شده و قرار است کار عملیاتی در هفته‌ی آینده آغاز شود.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: مجتمع انزل نیز کار مطالعاتی آن انجام شده و لازم است سرعت در کار ایجاد شود و برای پروژه رفع مشکلات آب در قلعه شاهین در ضلع شمالی و ضلع جنوبی قرارداد منعقد شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار