مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای گازرسانی به روستا‌های دشت بز و مونج از توابع سادات محمودی شهرستان دنا و روستای کهوا از توابع شهرستان بویراحمد صادر شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳ 03 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ریحان بهادر از صدور مجوز اجرای گازرسانی به روستا‌های دشت بز و مونج از توابع سادات محمودی شهرستان دنا و روستای کهوا از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: این مجوز با پیگیری‌های صورت گرفته توسط شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیریت برنامه ریزی و مدیریت گازرسانی شرکت ملّی گاز ایران اخذ شده است.

بهادر افزود: این مهم بدلیل احداث سد خرسان تاکنون اجرایی نگردید که خوشبختانه در جلسه شورای برنامه ریزی استانداری مطرح گردید و طی استعلام صورت گرفته از آب منطقه‌ای استان، عملیات گازرسانی توسط واحد مهندسی شرکت گاز طراحی گردید و الحمدالله با پیگیری‌های صورت گرفته اکنون در مرحله پیمان سپاری به پیمانکار می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: گازرسانی به این روستا‌ها به طول ۱۱ کیلومتر شبکه گذاری پلی اتیلن در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد.
بهادر گفت : به منظور ارائه خدمات رسانی مطلوب به مناطق کمتر برخوردار و رفع محرومیت، جلوگیری از مهاجرت روستائیان، جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و قطع درختان، کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از استفاده از سایر سوخت‌ها، توسعه گازرسانی به صورت فراگیر را در دستور کار قرار داده است.

بهادردرپایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۷ درصد جمعیت روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخوردار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار