سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در سه ماهه نخست امسال هزار و 400 کیلومتر خط ترافیکی در راه‌های استان مرکزی با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال اجرا شده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 05 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی «علی امیری» سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اجرای هزار و 400 کیلومتر خط ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان طی سه ماهه اول امسال خبر داد.
وی افزود: برای اجرای این طرح تاکنون 28 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
به گفته امیری هدف از اجرای خط ترافیکی در راه‌ها، ارتقاء ایمنی و هدایت مسیر برای کاربران جاده‌ای بویژه در هنگام شب و تاریکی است.
وی در ادامه از نصب دو هزار و 250 عدد انواع تابلوهای ایمنی و مسیرنما با اعتباری به مبلغ 25 میلیارد ریال در جاده‌های استان مرکزی خبر داد.
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در راستای ارتقاء ایمنی راه‌ها و جلوگیری از حواس پرتی و خواب‌آلودگی رانندگان، از ابتدای امسال 28 کیلومتر شیار لرزاننده طولی و عرضی نیز در محورهای مواصلاتی استان اجرا شده است.
وی با اشاره به اهمیت وجود تابلوهای اطلاعاتی در جاده‌ها خاطرنشان کرد: 380 متر مربع تابلوی اطلاعاتی برای آگاه‌سازی کاربران راه‌ها با 12 میلیارد ریال اعتبار در نقاط مختلفی از جاده‌های استان نصب شده است.
امیری در ادامه با اشاره به سرعت اجرایی خوب و پیشرفت فیزیکی قابل توجه پروژه‌های ایمنی در سطح راه‌های استان مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه با اعتبارات جذب شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در حال حاضر اجرای حفاظ میانی بتنی در محورهای «اراک - بروجرد»، «شازند - آستانه»، «اراک - سلفچگان» و «دلیجان - محلات» پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و موجب افزایش چشمگیر ایمنی بین مسیرهای رفت و برگشت در محورهای بزرگراهی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار