فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی بسیج به نمایشگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های عظیم ملت ایران و جوانان غیرتمند تبدیل شده و بسیج نماد تمام فضیلت ها و ارزش های انقلابی است.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ 05 July 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست با رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با مسئولین بخش های مختلف سپاه و بسیج استان مرکزی افزود: بسیجیان با فرهنگ ولایتمداری، اخلاص، ساده زیستی، و تواضع همواره مامی توانیم را محقق کردند و قطعا رمز موفقیت ملت ایران در گام دوم فرهنگ و تفکر بسیجی است.
وی با اشاره به فعالیت های جهادگران استان بیان کرد: امروز به برکت روحیه بسیجی در بین جوانان و نوجوانان استان مرکزی بیش از یک هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در سطح استان نقش آفرینی می کنند و گروه های جهادی با ترویج و تقویت فرهنگ بسیجی آینده درخشان ملت ایران را نوید می دهند.
سردار کریمی با تشریح فعالیت های کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین موفقیت های استان مرکزی در طی ۷ سال گذشته راه اندازی جریان ارزشی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی بود که این جریان مردمی بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری همچنان با قوت ادامه دارد.
وی افزود: جریان کنگره شهدای استان مرکزی در محورهای محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی، فضای مجازی، زیرساختی و عمرانی و حمایتی اقدامات مهمی انجام داده که به واسطه این ها هزاران خدمت به مردم و استان ارائه شده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: نهادینه سازی طرح هر پروژه و هر خدمت به نام یک شهید یکی از دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و روزانه به همت بسیج، سپاه، دستگاه های استانی و جریان های مردمی خدمات گسترده و وسیعی به نام و یاد شهدای استان ارائه و انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی در طی سال های اخیر با توجه به کارگیری حجم عظیمی از جوانان و مردم در جریان کنگره شهدای استان از دیگر دستاوردهای مهم این رویداد بزرگ است و امروز فرهنگ نجات بخش ایثار و شهادت و اهتمام به شهدا و فرهنگ دفاع مقدس در استان نهادینه و پایه گذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار