فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت : اجرای ماموریت های بسیج در سالجاری بر اساس قرارگاه های تخصصی است.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 13 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع مسئولین قرارگاه های تخصصی ناحیه تفرش گفت:  حضرت امام(ره) با تشکیل بسیج علاوه بر اینکه آینده انقلاب اسلامی را بیمه کرد موجب مردمی سازی پیشرفت کشور شد و در واقع بسیج محصول درخشش نور و محبت‌ الهی در اندیشه و نگاه امام خمینی(ره) است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: بسیج با کارآمدی و توانمندی که در طول این سال ها داشته نشان داده مسیر اقتدار و پیشرفت کشور را با قوت ادامه می دهد و بسیج در گام دوم انقلاب به سمت تحقق ایران قوی حرکت می کند.

وی تأکید کرد: تحقق بیانات امامین انقلاب اسلامی راهبرد بسیج در فعالیت ها است و رسالت مهم بسیج حاکم کردن ارزش های اسلامی در همه بخش های مختلف جامعه است و بسیج زمینه ساز تمدن اسلامی است.

سردار کریمی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رویکردهای جدید بسیج قرارگاهی عمل کردن است ، گفت: قرارگاهی عمل کردن قطعا برکات زیادی خواهد داشت و در سالجاری بسیج ماموریت های مهم خود را در قالب قرارگاه های تخصصی انجام می دهد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: بسیج به معنای واقعی متکی به نصرت و عنایات خدا، ولایتمدار و مردم باور است و برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری و خدمت صادقانه به مردم صادقانه و مجاهدانه گام برمی دارد.

وی با بیان اینکه بسیج سند زنده موفقیت های ملت ایران در عرصه های مختلف است، گفت: کارنامه بسیج مملو از حماسه آفرینی و افتخارات بزرگ است و این مکتب نجات بخش امروز به نمایشگاهی از ظرفیت های عظیم ملت ایران و خصوصا جوانان تبدیل شده است.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: انتقال تجربیات بسیج در بخش های مختلف یکی از ضرورت های مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد و بسیجیان باید در این مسئله اهتمام داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار