رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان گفت: یک مجرم فراری که ۱۰ سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ 15 July 2023

سرهنگ نعمت الله طاهر پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و تیزهوشی بالای خود یک مجرم فراری که ۱۰ سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: این فرد در سال ۹۲ به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت خانمی را مجروح و پس از رها کردن وی به صورت غیر قانونی و با هویت جعلی از کشور خارج شده و مدت ۱۰ سال در کشور اتریش اقامت داشته و با اخذ ویزای جهانگردی به مدت اقامت ۹۰ روزه وارد ایران شده بود که با هوشیاری مأموران مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به جرم خود معترف شد گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد مذکور به جرم مجروح کردن یک شهروند و همچنین خروج غیر قانونی از کشور با هویت جعلی با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار