مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر نقش المپیاد ورزشی کارگری در ارتقای سلامت و بهره‌وری جامعه کارگری گفت: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی کارگران در یزد تقویت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ 19 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدرضا فلاحتی در آیین افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد تلاش در جهت ایجاد شور و نشاط و حفظ سلامت جامعه شریف کارگری استان را یکی از نکات بسیار مهم و با اولویت دانست و اظهار داشت: یکی از راهکارهای افزایش تولید و بهبود اقتصاد کشور، داشتن نیروی انسانی سلامت، پویا و باانگیزه است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا رسالت مهمی که بر دوش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار گرفته، کمک به تحقق این موضوع مهم است و به همین دلیل به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: برگزاری اولین دوره المپیاد ورزش کارگری استان در سال 1400 یک کار جدید در مجموعه ورزشی کارگران بود که با حضور 2500 نفر از جامعه کار و تلاش نشان از علاقه‌مندی کارگران به برنامه‌های ورزشی دارد و در دومین دوره المپیاد نیز هدف اصلی ایجاد شور و نشاط و حفظ سلامت مهمترین رکن تولید یعنی کارگران است.

فلاحتی خاطرنشان کرد:  امیدواریم کارفرمایان و همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه کار و تلاش در راستای هر چه باشکوه برگزار شدن این المپیاد همکاری لازم را داشته باشند تا علاوه بر مشارکت حداکثری کارگران در این رویداد، گام بلندی در راستای افزایش بهره‌وری برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی کارگران در یزد تقویت می‌شود گفت: توجه به ورزش و برنامه‌های فرهنگی علاوه بر اینکه زمینه پویایی در جامعه را فراهم می‌کند بلکه زمینه کاهش و پیشگیری از بسیاری آسیب‌های اجتماعی را هم به وجود می‌آورد.

در این مراسم برنامه‌هایی نظیر اجرای گروه دختران کماندو (نینجا)، اجرای خواننده و تجلیل از فرزند و خانواده شهید برگزار و رژه گروه‌های هدف این المپیاد انجام و مشعل دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد توسط دو بانوی ورزش کارگری استان روشن شد تا اینگونه دور جدیدی از شور و هیجان میان کارگران و خانواده آنها و جامعه کار و تلاش استان آغاز شود.

دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان امسال ویژه 7 گروه جامعه هدف شامل کارگران، خانواده کارگر، همسران کارگر، فرزندان کارگر، کارگران معلول، کارگران کم بینا و نابینا و کارگران بازنشسته برنامه‌ریزی شده و در طول سال اجرا و مسابقات ویژه کارگران شاغل در محل شرکت‌ها و مابقی گروه‌ها پس از ثبت نام علاقه‌مندان، در زمان و مکان مشخصی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار