معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند.
کد خبر: ۱۱۱۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 31 July 2023

به گزارش تابناک مازندران  ، مخبر معاون اول رئیس جمهور در گفت و گویی اظهار داشت: 

با توجه به این وضعیت، واردکنندگان برنج موظف شدند تا به همان نسبتی که برنج وارد می‌کنند برنج ایرانی خریداری و در فروشگاه‌های کشور توزیع کنند. 

روز گذشته نیز جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور درباره مشکلات شالیکاران برگزار شد. 

در این جلسه مسائل و مشکلات مرتبط با تولید برنج و کشاورزان استان‌های شمالی بررسی شد و محمد مخبر دستور داد تا ظرف یک ماه آینده تمام برنج‌های تولیدی سال گذشته از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شود.

براساس اظهارات معاون اول رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و استانداران شمال کشور باید در تولید و قیمت‌گذاری برنج به نحوی عمل کنند که رضایت کشاورزان و خریداران را با هم به همراه داشته باشد.

معاون اول رئیس دولت سیزدهم، وزیر جهادکشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد تا ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند.

مخبر تاکید کرده که پیش‌بینی لازم برای تولید برنج و کشت سال آینده به صورت دقیق و بر مبنای نیاز کشور انجام شود و مجوز واردات فقط در صورت کمبود برنج صادر خواهد شد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار