یادواره ۱۶۷ شهید شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۱۱۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ 31 July 2023

تابناک/گیلان یادواره ۱۶۷ شهید والامقام شهرستان مرزی آستارا روز پنجشنبه در شهر لوندویل برگزار میشود به گزارش تابناک گیلان.

محمدرضا شهاب زاده امروز در نشست هماهنگی برگزاری یادواره ۱۶۷شهید شهرستان مرزی آستارا، با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا انتقال پیام شهیدان به نسل جوان است، اظهار کرد: انتقال پیام و آرمان های شهدا به نسل امروزی و جوانان از اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهیدان، افزود: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهدا است.

فرماندار آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۶۷ شهید شهرستان مرزی آستارا، گفت: جوانان برومند آستارا از شمال ایران در دوران دفاع مقدس در دفاع از میهن اسلامی نقش بسزایی داشتند و با دستان خالی و کمترین امکانات در مقابل دشمنان مجهز به پیشرفته ترین ادوات جنگی ایستادگی کردند و لذا امنیت پایدار کشور را مدیون همه شهیدان جمهوری اسلامی ایران هستیم.

شهاب زاده تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با داشتن بیشترین دشمن، در امنیت کامل است و این امر مدیون و مرهون خون شهدای والامقام است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این نشست با بیان اینکه یادواره شهدا به منظور تربیت نسل‌های آینده برگزار می‌شود، اظهار کرد: ما در شهرستان مرزی آستارا ۱۱ شهید جاویدالاثر داریم و برگزاری یادواره های شهدای شهرستان در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان گیلان انجام می شود و همه تلاش ما انتقال پیام شهیدان به نسل جوان با برگزاری یادواره های شهدا است.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از اساسی‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که مسئولان باید در برگزاری این یادواره‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، یادواره ۱۶۷شهید شهرستان مرزی آستارا با محوریت شهدای جاویدالاثر، به میزبانی خانواده های شهدای رحیم محله لوندویل روز پنجشنبه، ۱۲مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ شب در شهر لوندویل، رحیم محله، خیابان ساحل، جنب رودخانه‌ لوندویل و با سخنرانی سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان و با همکاری فرمانداری و سپاه ناحیه آستارا، ستاد کنگره شهدای استان گیلان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شهرداری های آستارا و لوندویل و مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان مرزی آستارا و در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان گیلان برگزار خواهد شد.

اجرای گروه سرود رزم نوازان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین اجرای رزمایش آبی و خاکی از جمله برنامه های این یادواره شهداست که در حاشیه این مراسم برگزار خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار